Odata cu aparitia coplesitoare a reteleleor de social media si a altor cai moderne de promovare, probabil te gandesti ca email marketingul nu mai este atat de actual si nu mai are un impact atat de mare asupra oamenilor. Acest lucru este total gresit. Email marketingul este inca actual si fara indoiala, este unul din cele mai profitabile mijloace de marketing. De ce?

 
Email marketingul reprezinta mai multe oportunitati pentru afacerea ta, inclusiv o rentabilitate mai mare a investitiei. Prin intermediul email marketingului afacerea ta poate crea relatii mai stranse cu un public mai laarg, si asta la un cost mult mai redus decat marketingul traditional.

Iata 5 motive pentru care ar trebui sa incepi o campanie de email marketing:

 

  1. O buna targetare a clientilor

 

Email marketing-ul rezolva toate problemele legate de targetare, spre deosebire de o reclama difuzata prin canale radio, televiziune sau afise stradale. Cu email marketing-ul ai posiblitatea de a controla exact cine vede un email, prin segmentarea contactelor pe baza diferitelor criterii, iar in felul acesta te asiguri ca publicul primeste continut strict pentru nevoile sale. Un alt avantaj este acela ca iti poti personaliza mesajul in functie de fiecare client, ceea ce va duce la o rata de conversie mai mare.

 

 

  1. Costurile reduse

 

Unul din cele mai mari beneficii, este acela legat de pret. Costul este minim cu rezultate masurabile in comparatie cu alte campanii de marketing. Poti trimite mii de emailuri intr-un timp foarte scurt in comparatie cu o brosura lasata in cutia postala sau inmanata pe strada, in decursul mai multor zile.

 

 

  1. Urmarirea rezultatelor

 

Un alt mare beneficiu este acela ca poti vedea ce a functionat si ce nu. Rezultatele le poti urmari in timp real, poti vedea cate email-uri au fost trimise, cate au fost deschise si cine a deschis, de pe ce dispozitiv sau sistem de operare, etc. In acest fel vei sti daca trebuie sa schimbi ceva, vei sti ce ai de facut pentru imbunatatirea campaniilor viitoare. Avantajul este ca poti face aceste modificari imediat in comparatie cu alte metode traditionale de promovare cum ar fi presa scrisa sau reclame difuzate prin canale radio sau tv.

 

 

  1. Usurinta crearii

 

Pentru a crea un newsletter, nu ai nevoie de o echipa de creatie si nici de cunostinte tehnice. Poti gasi diferite platforme de email marketing cu template-uri deja create care iti vor face munca mult mai usoara. Nu vei avea nevoie sa incarci email-ul nici cu prea mult text, nici cu prea multe imagini, deoarece, de obicei, lucrurile acestea plictisesc cititorii. Lucrurile simple intotdeauna vor fi mai de efect.

 

 

  1. Call to action de impact

 

Prin intermediul email marketing-ului ai posibilitatea de a determina clientul sa ia o actiune pe care tu ti-o doresti, si asta doar la doua clicuri distanta. Folosind un call to action puternic, poti duce clientul exact acolo unde iti doresti, astfel, o campanie de email marketing putand sa iti creasca vanzarile cum nu ar putea nici un alt canal de marketing.

 

Cum in ziua de astazi lumea digitala este intr-o continua schimbare, email marketingul tinde sa ramana undeva in urma. Cu toate acestea, daca nu ai luat in considerare pana astazi aceasta posibilitate de promovare, ar fi timpul sa o faci. Asa cum am aratat, email marketingul iti ofera o multime de beneficii la costuri minime, studiile aratand ca pana in acest moment are cea mai mare rata de recuperare a investitiei comparativ cu alte canale de promovare.

 

Iti doresti campanii de emailing si newslettere remarcabile pentru cresterea afacerii tale? Contacteaza-ne acum!  Vom crea gratuit pentru afacerea ta continutul necesar primei campanii de emailing!